Goedemiddag ik heb een vraag over steam als een game wilt spelen dan krijg ik geen servers voor namelijk bij counter strike source en Team fortress 2?

steam vindt geen servers namelijk bij counter strike source en team fortress 2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit probleem was al wat langer aan de gang... ik het hetzelfde probleem soms doet het extreem lang voor uberhaupt een server opkomt dagen of het doet gewoon alsof het servers aan het zoeken is.

er is een alternatief: als je met je rechtermuisknop op steamicoon drukt (rechtsonderin waar op internet enzo staat)
dan staat er servers.
stel daar team fortress 2 in bij filters en dan als het goed is komt een hele waslijst met servers vanuit hier kun je een server joinen. maar ja als je weer een nieuwe server wilt dan moet je weer opnieuw naar deze serverlijst die niet in-game zit.

verder kun je het best wachten op updates , maar bij mij gebeurde er weinig tot niets bij deze updates (alleen bij tf2 kreeg ik weer servers killing floor weigert nog steeds)
dit hoeft niet aan jouw internet te liggen.

hoop je iets te helpen.