Wat moet ik doen om een nog niet verzonden bericht te verwijderen?

Ik heb eens een mailtje willen versturen met een filmpje erin, maar de mB waren te groot. Nu is hij al enkele weken bezig om het mailtje te versturen. Erg irritant, want nu kan ik ook geen andere mailtjes versturen.
Ik heb heel vaak het mailtje verwijderd en de taak geannuleerd, maar hij blijft verzenden. Is er een manier waarop ik dit mailtje kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Amadea
12 jaar geleden
Welk e-mailprogramma gebruik je?

Het beste antwoord

Kijk in Postvak UIT daar blijft je mail staan die niet verstuurd is. Hieruit kun je het mailtje verwijderen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Postvak IN: hier komt de mail in die je ontvangt
Concepten: hier komt mail in die je nog niet verzonden mag worden
Postvak UIT: hier komt de mail in die verzonden moet worden
Verzonden: hier komt de mail in die verzonden is
Prullenbak: hier komen alle verwijderde mailjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!! Ik heb hem vanuit postvak UIT verwijderd.

Andere antwoorden (2)

probeer eens control alt delete of escape
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij staat in je concepten, daar kun je hem gewoon verwijderen.
(erop klikken en dan op verwijderen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens in de postvak uit