krijg niet al mijn facebook contacten in de chatbalk. hoe los ik dat op?

In mijn chatbalk aan de rechterkant zie ik maar 19 mensen. en aan de linker kant staat dat ik 45 vrienden heb.
hoe krijg ik die allemaal in die chatbalk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8K

Antwoorden (3)

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij krijg je alleen maar mensen te zien die online zijn, :)
Of je kan ze uitnodigen voor de chat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik eerst ook maar dat is niet zo.
want bij de mensen die online zijn staat er een groen bolletje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmm. Dan moet je bij "help" op Facebook kijken, mischien kom je er dan wel uit, want zelf weet ik het ook verder niet, ;)
Succes
Uit de help van Facebook:

"Welke vrienden worden weergegeven in de zijbalk? Kan ik bepaalde vrienden toevoegen?

Boven in de zijbalk worden de vrienden weergegeven waarmee je regelmatig contact hebt of onlangs nog contact hebt gehad op Facebook. Dit gedeelte van de zijbalk wordt dynamisch bijgewerkt. Hieronder vind je Meer online vrienden, waar je kunt zien welke andere vrienden online zijn. Als je snel iemand wilt zoeken, voer je de naam in het zoekveld onder in je zijbalk in."

http://www.facebook.com/help/?faq=199139933467308#Welke-vrienden-worden-weergegeven-in-de-zijbalk?-Kan-ik-bepaalde-vrienden-toevoegen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies maar waarschijnlijk zijn er dan 19 vrienden online en daar kan je dan mee chatten, die andere 45 zijn dan niet online en kan je dus ook niet mee chatten.
Weet niet of dit het probleem is maar succes alvast :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft niets met online of niet te maken, want of ze online zijn, zie je aan dat bolletje. Het zijn je laatste 19 contacten, dus degene met wie je het kortst geleden contact hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dat is denk een betere oplossing idd,