mijn wachtwoord is na 72 dagen verlopen ,kan mijn hotmail niet meer openen? wat nu

kan ook niet meer inloggen met oude wachtwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je ook een alternatieve email ingevuld? Je kunt dan klikken op wachtwoord vergeten. Dan moet jij de vragen doorlopen en dan wordt via je alternatieve email een link gestuurd waar je dan een nieuw wachtwoord kan aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probleem opgelost

Andere antwoorden (2)

Je vader heeft een beveiligingsvraag ingesteld. Deze moet je even beantwoorden. Als je niet weet hoe dat moet? Wachtwoord vergeten. Uit de hand hiervan kun je het wachtwoord veranderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer de wachtwoord vergeten knop ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Half uur geleden ook al beantwoord cap