Ik wil mijn e-mail adres koppelen aan outlook, maar zie het menu extra niet staan?(zie beschrijving voor meer uitleg)

Om mijn e-mail adres te koppelen aan outlook, moet ik volgen de help dit doen: "Extra ---> accounts" Maar ik zie helemaal geen Extra! Waar vind ik die knop?

Een screenshot van het scherm, wie ziet het menu extra?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke outlook versie is het?
Download hem anders even opnieuw, dat kan altijd helpen. Download hem van de officiële site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nieuwste versie, van de officiële site. En ik zie 'm nog steeds niet!

Het beste antwoord

Zo zou het moeten lukken (hoop ik):

1. Start Outlook 2011.
2. Klik op "Outlook" en kies voor "Voorkeuren".
3. Klik op het symbool "Accounts".
4. Vervolgens kies je voor de optie "E-mailaccount".
5. Vul je e-mailadres en wachtwoord in. (Bijvoorbeeld: eenvoorbeeld@eenvoorbeeld.nl en wachtwoord). Als je op het veld "Wachtwoord" klikt, opent er een nieuw gedeelte in het scherm.
6. Controleer of je gebruikersnaam correct is ingevuld (Dit moet uw volledige e-mailadres zijn).
7. Selecteer bij type de optie "POP".
8. Zorg dat de inkomende server als volgt is ingevuld:
"mail.." (Bijvoorbeeld: mail.eenvoorbeeld.nl)
9. Als uitgaande server kun je het beste internetprovider gebruiken. Een overzicht van de uitgaande servers voor internet providers vind je op: http://service.d-hosting.nl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/18/5/smtp-servers-van-nederlandse-providers
10. Wanneer alle velden correct zijn ingevuld, klik je op "Account toevoegen".
11. Je krijgt het zojuist aangemaakte e-mailaccount in beeld te zien. Zorg dat je de onderstaande velden hierin nog correct aanpast:
- Volledige naam: je voor- en/of achternaam.
- Gebruikersnaam: je volledige e-mailadres.
12. Tenslotte kun je de pagina verlaten (rood bolletje/kruisje).
Je nieuwe e-mailaccount is nu klaar voor gebruik!
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! het is gelukt! Ik kan e-mail ontvangen en versturen, beste antwoord dus.

Andere antwoorden (1)

dit is de mac versie
probeer eens de help sectie en zoek naar account toevoegen ?
of misschien staat het onder de knop outlook zelf ?

succes ;?/
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik héb ook een mac. En zoeken naar account toevoegen heb ik al gedaan, maar dan moet ik dus naar menu extra en dat kan ik niet vinden.
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk dat raar genoeg je op de helpfiles van de windows versie terecht bent gekomen ?
vergeet dat maar
maar zoek gewoon de optie account(s) of account toevoegen
ik heb wel een mac maar geen office