Hoe kan het dat pagina's verschillend openen bij het aanklikken van een link in een email?

De ene keer opent hij de link in een openstaand scherm onderin de taakbalk en de andere keer opent hij hem in een nieuw venster.

Persoonlijk vindt ik het makkelijker om hem te laten openen in de taakbalk zodat je er standaard èèn geopend scherm onderin kunt laten staan waarbij je bij het aanklikken kunt switchen van pagina, ipv dat hij er steeds nieuwe vensters bij opent.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dat wordt meegegeven in de link zelf.

BV: klik hier
deze opent de pagina test.htm in hetzelfde scherm.

klik hier
deze opent de pagina in een nieuw scherm.

klik hier
deze opent je standaard emailprogramma om een mailtje te versturen naar iemand(at)ergens.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals hierboven al beschreven ligt dat aan de manier waarop de link is omschreven.
Deze link is dan meestal opgemaakt in HTML waardoor je van tevoren niet ziet hoe de link geopend zal worden.