Mijn ipod synchroniseerd niet meer?

Ik heb mijn ipod pas gekregen, met kerst. Maar hij synchroniseert niet meer. Hij geeft het wel aan als ik hem in de computer steek en in itunes zie ik ook dat hij verbinding met itunes maakt. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/itunes-ipod-synchroniseren.216137
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat doet hij wel? Loopt itunes vast ofzo? (ervaring)

Antwoorden (2)

Ja, dat probleem heb ik ook wel eens gehad... Ik heb het opgelost door mijn iPod naar fabrieksinstellingen te brengen... er zal vast wel een ander, beter antwoord zijn, maar het hielp iig bij mij wel, dus dit kun je, als andere dingen niet helpen, doen :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordat je je iPod reset kun je beter eerst een keer proberen iTunes opnieuw te installeren. Als het goed is vraagt ie dan of je het wil herstellen of helemaal opnieuw wilt installeren. Probeer eerst maar eens herstellen, dat scheelt veel tijd.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naja, ik heb me niet ingeschreven via itunes zeg maar, dus ik kan niet op herstellen klikken.. kan ik dit beter wel doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk dit:
- Ga naar www.apple.com/nl/itunes en download daar iTunes gewoon zoals je het de eerste keer ook deed.
- Als het goed is wordt je verteld (melding op scherm) dat iTunes al geïnstalleerd is. Je kunt dan kiezen voor 'herstellen' of 'opnieuw installeren' (o.i.d.)
- Kies voor herstellen. Bedoel je trouwens dat je geen iTunes account hebt? Want volgens mij heb je die nodig om te kunnen synchroniseren, maar sowieso ook om je iPod te registreren.