Waarom moet ik mijn pc starten om hem te kunnen uitschakelen?

N.V.T.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moeten is dwang, dus gewoon niet aanzetten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb dat ook met mijn auto wat zou dat kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DUIDELIJKER je vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste mensen,niet van die flauwe reacties,moest er wel om lachen.
ik vond trouwens dat beemmertje het beste antwoord gaf tot nu toe,ik wacht even op andere antwoorden.

Het beste antwoord

Ik gok dat je bedoelt dat je eerst naar "Start" moet gaan om de pc uit te schakelen.

Dat is inderdaad heel onlogisch. Als je dat niet wilt doen, kan je altijd de toetsencombinatie Alt+F4 gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat hij al uitstaat als je hem nog niet gestart hebt.

Toegevoegd na 49 seconden:
Oftewel, als je hem niet start staat hij al uit, dus dan hoef je hem niet uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat hij in slaapstand staat.
En vanaf de slaapstand kun je geen opdrachten geven.
Dus moet je de pc eerst activeren, zeg maar wakker maken, en dan kan je de opdracht geven om hem uit te schakelen.