foutmelding msn 81000605 . ik kan niet op msn komen. wel hotmail wie help mijn?

foutmelding msn 81000605 ?ik snap er niks van .kan wel in me hotmail komen .maar niet op me msn wie kan me er bij helpen want ik vint dit best vaag ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het probleem te verhelpen met de volgende stappen:

1. Zorg dat msnmsgr.exe en wlcomm.exe volledig zijn afgesloten:
a. Ga naar Taakbeheer (druk op Ctrl + Alt + Delete om de taakbeer optie te krijgen).

b. Ga naar de tab Processen en zoek het msnmsgr.exe en wlcomm.exe programma.

c. Indien actief, klik dan met de rechter muisknop op de .exe bestanden en selecteer Proces beëindigen.

d. Probeer opnieuw aan te melden bij Windows Live Messenger.

2. Wijzig de Microsoft Windows Verkenner instellingen:
a. Klik Start en:

· Windows XP: Klik Uitvoeren, typ control folders en druk Enter.

· Windows Vista: In het zoekvenster, typ control folders en druk Enter.

b. Op het tabblad Weergave, in de lijst Geavanceerde instellingen, selecteer je Verborgen bestanden en mappen weergeven onder Verborgen bestanden en mappen.

c. Schakel de optie Extensies voor bekende bestandstypen verbergen uit.

d. Klik OK om het Mapopties venster te sluiten.

3. Verwijder de Windows Live Contacts Folder:
a. Ga naar de volgende locatie, gebaseerd op je besturingssysteem:

Windows XP:

· Ga naar Start, klik op Deze Computer

· Ga naar de locatie:

C:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft

Windows Vista en Windows 7:

· Ga naar Start, klik op Computer

· Ga naar de locatie:

C:\Users\\AppData\Local\Microsoft

Opmerking: Windows Login naam is de login naam die je gebruikt om bij je Windows besturingssysteem aan te melden.

b. Zoek en verwijder de Windows Live Contacts folder.

c. Herstart Windows Live Messenger en probeer je opnieuw aan te melden, en bevestig of het probleem zich nog steeds voor doet.

4. Als je de AVG Firewall hebt geïnstalleerd op je computer, probeer dan alsjeblieft de Web Shield functie van de software aan te passen door dit te doen:
a. Open de AVG Gebruikersinterface.

b. Dubbelklik op het Web Shield component.

c. Schakel de Instant Messaging tab in.

d. Schakel de Instant Messaging protection optie uit.

e. Bevestig de wijzigingen door te klikken op de Wijzigingen opslaan knop.

5. Probeer je opnieuw aan te melden in Windows Live Messenger.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx:-)