Waarom laad XBMC geen filmpjes meer?

Misschien heeft iemand verstand van de player XBMC, hij laad geen video's meer.
Als ik een video open gaat hij wel streamen en moet ik een paar seconde wachten, daarna staat er onder: Working maar dan komt er niks meer! Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

XBMC is constant in ontwikkeling, het beste kun je lid worden van het XBMC forum en simpelweg daar je vraag stellen. (zie bron)

Op hun site vond ik de links:

HOW-TO submit an official Feature Request
HOW-TO submit a Proper Bug Report
HOW-TO help with Quality Assurance Testing
HOW-TO submit a patch (contribute source code)
Development Notes - Tips for coders new to XBMC

Ze zoeken dus zelfs mensen die dit soort dingen daar wil melden.

Toegevoegd na 32 seconden:
*willen melden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het over streaming, dus je bedoelt dat het over het netwerk afgespeeld wordt. Dan zou ik eerst eens checken of het met het netwerk (snelheid) te maken heeft of met het systeem waar de file op staat. Misschien dat er ineens een (ander) password nodig is voor de drive met de file. Als xbmc het eerst wel deed, dan zou het vreemd zijn als het ineens niet meer werkt.

Een andere optie om het probleem te achterhalen is om debugging aan te zetten (Via Settings -> System-> Debugging), en dan de log file te bekijken. Zie ook http://wiki.xbmc.org/?title=Log_file
gvrox