Wat is de beste goedkoopste computers winkel?

Dag Iedereen ik woon in Maasmechelen kort bij Maastricht wat is de beste goedkoopste winkel. ik zoek ook winkel voor de delen van de computers tweedehands en nieuwe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het internet, het is echt zoeken wil je een lagere prijs dan dat vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar het internet is niet vertrouwbaar!!

Het beste antwoord

Het ligt er een beetje aan wat je wilt.
Vroeger wast ik vaste klant van Paradigit met zeer goede ervaringen. Helaas hebben deze geen zaak meer in mijn provincie. In zeker mate kan je er een computer zelf componeren, maar wel meestal met componenten die zij graag hanteren.
De laatste acht jaar kijk ik eerst naar mijn eisen; kijk vervolgens welke componenten de gangbare merken in hun actuele versies gebruiken; en ga dan met mijn verlanglijstje naar een betrouwbare computerwinkel in mijn woonplaats .
Deze vertelt dan wat wel of niet kan of wel of niet verstandig is. Daarna laat ik de computer samenstellingen.
Een ding is dan wel duidelijk: het prijskaartje staat altijd in verhouding met met eisen, maar ik heb dan wel wat ik wil.
Zeer aan te bevelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (3)

het beste is en blijft om zelf je computer samen te stellen. Iedereen beschouwd dit vaak als moeilijk en duur. Maar het is zo dat computers uit winkels vaak niet precies bij jou wensen passen en bij de prijs van deze computers word ook de tijd die mensen erover hebben gedaan om hem samen te stellen ingebracht. Je heb alleen wat basis kennis nodig.
Wat ik aanraad ik om te kijken naar de hardware vereisten van windows 7 (Linkje hieronder) om te zien wat zo'n beetje het minimale is om windows te hebben.

En dan op deze website (linkje alternate) je computer samenstellen hoe jij het wil, de pc builder van alternate werkt heel gemakkelijk en zorgt ervoor dat alles bij elkaar past als het niet goed is word het rood en zegt hij wat er fout is. Ik raad je aan om eerst het moederbord te kiezen anders heb je kans dat het niet eens op een moederbord past, wat jij gekozen heb. Ik hoop dat je hier iets aan heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Paradigit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://lmgtfy.com/?q=Computerwinkels+vergelijken

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de tweede kan ik je niet helpen, sorry.