Hoe installeer ik een plaatje ipv cam?

Dus dat als ik op een chatsite zit en ik doe daar mijn cam aan dat mensen dan ene plaatje zien die ik heb geïnstalleerd (foto ofzo) ipv dat ze mij live zien zitten. Hoe doe ik dat? Ik heb trouwens een mac met ingebouwde cam.
Iemand zei met Manycam maar dan kan ik dat wel instellen in dat programma, maar als ik dan op die site mijn cam aan doe zie je mij gewoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik heb even moeten zoeken, maar ik heb de oplossing gevonden. Je opent eerst ManyCam en onder het tabblad Sources > Still Images zoek je een afbeelding die op je pc staat. Dat wordt dus de afbeelding die jij tijdens het msn'en wilt laten zien. Daarna open je MSN en je gaat naar het tabblad Extra > Audio en video instellen. Het eerste scherm dat nu verschijnt is voor de luidspreker en microfoon, maar daar hoef je niets aan te wijzigen, dus klik je op "Volgende".
Dan verschijnt het scherm waarmee je de webcam kunt selecteren voor videogesprekken (zie afbeelding). Standaard zie je het merk van je camera in het venster staan, maar dat verander je in "ManyCam Videosource". En jawel, de foto die je eerder met ManyCam hebt uitgezocht, verschijnt nu in beeld. En die is dus nu ook in msn zichtbaar. Andere foto? Geen probleem. Klik in ManyCam gewoon op een andere afbeelding. Ook leuk is om jezelf in beeld te hebben met allerlei effecten, bijvoorbeeld in de sneeuw of midden in het vuur.

Veel plezier!
Plaatje bij antwoord
Pieter2011