Hoe kan je muziek op je iPod Touch 5.0.1 zetten?

Hoe kan je gratis muziek op je iPod Touch 5.0.1 (5G) zetten zonder er de pc of wat voor ding dan ook maar wel gratis app als dat kan
Tnx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan zonder pc of mac muziek op je iPod zetten, maar dan komt het niet in je muziek app. Download dan een download app (downloader, download it, zoek even in de app store) en ga naar 4shared.com in die app. Dan kan je muziek downloaden, die komt dan in de app, luisteren maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis muziek downloader in app stire