Virtual box is hartstikke safe en veilig. Mocht er iets mis gaan, al of niet door een virus, crash of bedieningsfout, dan kun je altijd terug naar een backup van de HD van Virtual Box van net zo lang geleden als je wilt. Keiharde garantie dat je je spullen houdt zoals je wilt.
Je moet natuurlijk wel regelmatig (dagelijks) backups maken. Maar dat is geen nieuws, toch?
Ik gebruik Virtual Box een aantal keren per week op m'n Mac (m.n.) om een specifiek programma onder Windows XP te kunnen draaien. Mijn ervaring van een jaar tot nu toe: geen enkel probleem, werkt met alles wat ik er op zet: sporthorloges, webcams, msn, etc, enz.
Virtual Box is het voor mij: degelijk, snel en gratis op de koop toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u nu ben ik helemaal overtuigt op het te gebruiken

Andere antwoorden (2)

Voor zover ik weet is het niet schadelijk want alles wat je in virtualbox doen bijv. windows 7 blijft daarin dus, als daar een virus op zou komen zit het in het bestand in virtual box.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@karstAVDL is virtueal box schadelijk voor de harde schijf of video kaart of proccesor??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee zoals cashher al zegt is het niet schadelijk
Virtualbox is nergens schadelijk voor, ook niet voor je CPU of je videokaart. Dit komt namelijk door dat je een Virtuele box aan maakt die op slot zit. Waar zelfs geen virussen uit kunnen. Dus als je het zo bekijkt kan het inderdaad geen problemen veroorzaken.