Ik wil MSN, maar dan geen window live messenger, hoe download ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Windows live messenger is het programma waarmee je op msn kan.
Dus ik zie het probleem niet.

Klik hieronder op de links in de bron, en klik daarna op die pagina links in je scherm op een blauwe downloadknop.
Start de installatie, en laat tijdens de installatie alleen windows live messenger aangevinkt staan.
Anders krijg je veel andere software erbij die je niet hoeft zoals: windows live mail, windows live movie maker, enz enz...

Toegevoegd na 54 seconden:
Ohja, als je dus geen programma op je computer wilt installeren, kan je ook in je mail inloggen en bovenaan op ''messenger'' klikken en vervolgens online msn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien met Palringo
kan je meerdere providers mee toe voegen

ik gebruik het ook is echt handig :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Algemene informatie:

Windows Live Messenger (WLM) is een chatprogramma dat deel uitmaakt van het Windows Live-platform. Met dit programma, dat ontwikkeld wordt door Microsoft, kunnen gebruikers die beschikken over een Windows Live ID elkaar digitale berichten sturen via het Microsoft Notification Protocol (MSNP).

Stukje geschiedenis:

De ontwikkeling van Windows Live Messenger begon in 1999 onder de naam MSN Messenger. Het is ook de naam waaronder het programma nog steeds het meest bekend is. Er ontstond zelfs een nieuw werkwoord: 'msn'en'. Tot versie 8 droeg WLM de naam MSN.
MSN wordt vaak verward met de startpagina MSN.nl, omdat vroeger MSN.nl dit chatprogramma aanbood en nu Windows Live. De naamswijziging houdt verband met de opsplitsing van MSN en Windows Live.

Windows Live Messenger is dus MSN.