inloggen android marked kan nie meer?

Ik heb kort geleden mijn gmail account zo ingeschakelt dat ik me moet verifieren via mijn telefoon. Ik moet dan een code intikken die ik per sms van google toegestuurd krijg. Echter nu kan ik dus niet meer inloggen op mijn android market. Die staat namelijk in verbinding met mijn gmail adres. Wat kan ik nu doen om dit probleem op te losse?

Toegevoegd na 9 uur:
Ik heb al uitgevonden hoe het moet
in dit filmpje word netjes uitgelegd wat je moet doen
vul de naam in van je app die een verificatie nodig heeft.
vervolgens krijg je een code, en die code moet je dan gebruiken om weer in te kunnen loggen op je android device.
Ik stond verbaast dat dit werkte maar het werkte!

1. ga naar: https://plus.google.com/settings/general
2. log in en ga daarna naar: "Toegang verlenen aan applicaties en sites" Klik op bewerken.
3. voer nogmaals je wachtwoord in
4. ga naar: Stap 1 van 2: een nieuw applicatiespecifiek wachtwoord genereren
5. voer hier de naam in van de app die je wilt verifieren
6. klik op "wachtwoord genereren"
7. voer de gekregen wachtwoord in op je android telefoon.
8. en your good to go!

Deze hobbit legt je ook even uit hoe het moet: http://www.youtube.com/watch?v=zMabEyrtPRg&t=2m13s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je zou de losse .apk bestanden kunnen downloaden, het enige nadeel is dat de apps niet meer via de market gesynchroniseerd worden.

je zou ook een andere market kunnen gebruiken

applanet
http://applanet.net/
alleen maar gratis apps, download de .apk, installeer het en vervolgens werkt deze market hetzelfde als die van google.

getjar
http://www.getjar.com/
ook vol met alleen maar gratis apps. je moet alleen wel de losse .apk hiervandaan halen. het is dus een market in de browser en niet echt een app.

een .apk bestand werkt voor android hetzelfde als een .exe voor windows.
downloaden en openen voor de installatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie tips!
Maar zou het ook wel fijn vinden als ik de android market weer in kon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet de beste antwoord op mijn vraag.. maar dankzij dit antwoord kan ik wel meer met me android. dus dank daarvoor :D