Dat kan o.a. met XAMPP:

http://xampp.dutch.toggle.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zelf heb ik Windows homeserver geïnstalleerd op een oude bak. Van versie 1 zijn de specs zeer laag. Een eenvoudige versie van SBS2003 waar veel mogelijkheden inzitten. Verder is er een uitgebreid scala aan ad-ons beschikbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met name online te koop als OEM versie. Je bent hiermee fabrikant van je server. Het zal even zoeken worden naar Versie 1 om dat de opvolger net een paar maanden uit is. Deze draait echter alleen op 64 bit systemen. Vele gebruikers willen niet overstappen en zweren bij versie1. Het is dus niet zo dat je "oude meuk" aanschaft.