Tegenwoordig kun je nieuwe followers, retweets en favorites zien onder de @ ''Jouw twitternaam''. Eigenlijk vind je dus alles daar! Als er niks staat qua retweets, is er waarschijnlijk niks geretweet! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan moet je naar "@...." gaan, waar ook jouw mentions staan. Daar staat ook wie je nieuw heeft gefollowd en dus je tweets geRT.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook eens kijken op het programma Tweetdeck je bevalt. Daarin kun je zelf kolommem naken waarin je kunt zien wat er geretweet wordt