Ik heb een Asus laptop, sinds ik windows 7 heb gedownload is mijn webcam op de kop. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk model heb je? Dan kunnen we je misschien helpen.

Antwoorden (5)

Ik heb dit probleem ook gehad; dit is een vaker voorkomend probleem en Asus heeft dit wel vaker (: fabrieksfout).
Er is voor dit probleem speciale software ontwikkeld, maar waar je die kan vinden weet ik niet...
Het beste kun je een mailtje sturen naar de winkel waar je hem hebt gekocht en vragen of zij weten hoe je dit moet oplossen.

Toegevoegd na 32 seconden:
Of je stuurt een mailtje naar Asus zelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
maar dit heeft in ieder geval niks te maken met dat je Windows 7 hebt gedownload maar met dat hij een update voor je webcam heeft geinstalleerd waardoor hij weer op zijn kop is gegaan .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken dit heb het ooit gehad met laptol van iemand anders toen heb ik wat verandert in het script! Op google staat genoeg info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat grapje heb ik hier zelf ook gehad met eem asus.Ik heb op modelnummer gezocht en de software geïnstalleerd die zij daarvoor aanboden met hetzelfde resultaat als wat jij nu hebt.Ik ben terug gegaan naar de site van hun en heb software geladen van een andere laptop waar de zelfde camera in gebruikt werd en het probleem was opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het je niet lukt met speciale software van de asus site dan kan je alsnog de webcam horizontaal spiegelen
en dat standaard instellen ??
capthavoc
12 jaar geleden
Ga naar Asus en download de goede driver onder windows 7
FRank