Heb je Voor de "Roxio Game Capture (Console Version)" Een Pc nodig of Kun je ze zegmaar opslaan op een USB en dan overzetten naar een Pc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb persoonlijk een HD-PVR, die gaat via een pc. Ik neem aan dat dit ook via een PC gaat want een Dazzle gaat ook via een PC. Een usb zou ook tevens veel te klein zijn om mee te capturen.

Ik zou een HD-PVR kopen, als je op channels als HazardCinema enzo wilt komen zul je toch echt in HD video's moeten opnemen. Voor 40 euro meer heb je al een HD-PVR.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel voor 40 euro mee heb je al een tweedehands HD-PVR. Maar als dit je eerste game capture wordt zou ik voor een dazzle of roxio gaan.

Maar antwoord op je vraag: Ja het moet via een laptop/pc.
Aangezien je niet in HD opneemt zul je geen 500gb hardeschijf nodig hebben. Het is gewoon een standaard programma dus een goeie pc zul je ook niet nodig hebben. Ik moest trouwens bij de HD-PVR wel een extra component kabel kopen van HD-PVR naar me tv.