Als ik iets vanuit excel probeer te printen lukt dit niet omdat de status op "niet actief" staat. Hoe kan ik dit aanpassen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Dit kan erg veel oorzaken hebben. Waarschijnlijk moet je even CCcleaner downloaden (dit is gratis en legaal) en laten lopen. Probeer het na het oplossen van fouten nog eens.

Op de onderstaande site staat iemand met hetzelfde probleem. Mocht het bovenstaande niet werken bekijk de reactie's daar eens en probeer dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ga het proberen.

Andere antwoorden (3)

Zijn de drivers van je printer wel geinstalleerd?
Doet je printer het wel?
Kun je wel .txt bestanden uitprinten?
Kun je de taken actief maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
chek je printer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kreeg dit probleem ook op mijn laptop en pc gelijktijdig .uren bezig met zoeken hoe kan dit . Bij mij was de oplossing de printer grondig onderhoud laten doen .

Hans