Hoe kan ik mijn drie iPods synchroniseren terwijl er niet op alle drie hetzelfde staat?

Ik heb drie iPods (tsja!). Een classic met een paar duizend nummers erop, een iPod nano (voor hardlopen met nike+) en sinds kort (gekregen via loi) een shuffle.

al mijn muziek staat op de classic, maar op die andere twee kan dat natuurlijk niet. toch ondervind ik problemen met het synchroniseren. het is moeilijk uitleggen, maar ik kan bijvoorbeeld op de ipod nano alleen muziek zetten uit een speciale hardloopmap op mijn classic. dat kan ik dus ook niet beheren. en voor de shuffle moet ik op een andere pc beheren omdat die er niet bij kan.

ik hoop dat iemand het begrijpt want het is lastig uitleggen. je moet het ervaren hebben om het te begrijpen denk ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was ik nou precies naar op zoek. Ga je maar ff volgen.

Het beste antwoord

Dit probleem al meerdere malen mee gemaakt door het opnieuw installeren van mijn pc, waardoor mijn iPod denkt dat je een andere pc gebruikt.

Het enigste wat je naar mij mening kan doen is een programma downloaden om alle muziek van je iPod te rippen (ja die programma zijn er, zelfs apps voor) en dan vervolgens op de desbetreffende pc alles synchroniseren.

Wel eens gelezen dat in iTunes naar de menu balk moet gaan en dan onder Store>Deze Computer Machtigen doen, en het vinkje "Muziek en video's handmatig beheren" aanzetten.

Ik gebruik een iPhone dus daar kan het niet mee maar een iPod moest er volgens mij 5 kunnen.

Succes ermee, hou je topic nog even in de gaten, hopen dat het lukt ;-)