ik heb imesh gedownload en nu wil ik hey verwijderen maar ik perobeert het maar lukt me niet als je het weet kun je aub zeggen?

ik wil dat me imesh verwijdert wordt uit me pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
lukt het niet op de normale manier via programma verwijderen onder configscherm ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,
Imesch is als een kakkerlakken nest..
Een keer je het hebt kan het bijna nietmeer weg..
Nog zo'n programma is: Bearshare.
Net hetzelfde liedje ...
-james

Antwoorden (1)

Ja,
Imesch is een stom programma...
Het verandert je browsers je krijgt onnodige tool-bar's etc..
Ga zoeken in je pc naar : "imesch uninstaller".Als je dit niet vind dan is mijn vraag: heb je een antivirus..?
Zo ja kan je op het icoontje "imesch" in je verkenner rechts klikken, meestal staat er dan: "vernietigen" of "verwijderen".
Klik hierop en imesch is weg.. Oh ja en wel even terug je browser resetten hé!
Zo niet.. Tja dan zal je echt hard moeten zoeken..

Sterkte!,
James