hallo de printer kopieert wel, inkt genoeg ,maar hij drukt NIET af ,alles al geprobeert,wie weet een oplossing ??? groetjes MIEKA

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beweegt de printerkop wel? Omdat hij wel kan afdrukken met kopietjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke printer is het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je ook een foutmelding?

Antwoorden (5)

Kan toch wel zijn dat de inkt op is. De aanduiding van de inktvoorraad op de PC is niet erg betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zat net 2 nieuwe cartridge in !!!
misschien moet je even je inktpatroon reinigen ?
meestal hebben printers software waarmee je de printerkoppen kunt reinigen om de spuitmonden te openen
zie je printer software
eventueel onder eigenschappen printer wellicht is daar een calibreer uitlijn test en reiniging optie ?
capthavoc
12 jaar geleden
Even loskoppelen, van je pc verwijderen en dan weer aansluiten en de software opnieuw instaleren. Klinkt mij als een communicatiefout tussen printer enpc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hebje de juiste inktcartridge voor je printer? kan zijn dat een universele inkt minder goed werkt bij je printer. bijv. hp inkt voor een hp printer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij doet het weer dankjewel allemaal
Als ik het goed begrijp, dan werkt de printer zoals gewoon, beweegt de cartridges, maar er komt geen inkt op het papier...
Ik heb dit ook gehad, ik heb zelfs de hele printer uit elkaar gehaald, en weer helemaal in elkaar gezet, maar helaas geen resultaat.
Mijn overbuurman heeft vroeger in de ''printer industrie'' gezeten, en vertelde mij dat dit mogelijk kwam doordat de inktpatronen een tijd niet zijn gebruikt, en dus uitgedroogd zijn ondanks dat er toch inkt aanwezig is in de cartridges.
Ik ben toen heel even naar de winkel gegaan, en heb nieuwe cartridges gekocht en in de printer geplaatst.
De printer werkte weer naar wens.