Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Euroclix saldo-overzicht klopt niet?

Bij mijn saldo-overzicht op Euroclix staat er dat ik een bestelling heb gedaan bij Unigro, maar ik ben echt zeker dat ik niets heb besteld. Is dit een fout van de site? Want ik heb gewoon naar de site gekeken, niets in mijn winkelmandje gedaan etc...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
427

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ALs je er zeker van bent dat je niks gekocht hebt mail euroclix dan even of alles wel klopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding