Tijdens het online gamen op de playstation heb ik het probleem, dat wanner ik praat het geluid bij andere kraak/ hapert. Ik hoor andere perfect!?

Ik heb contact gehad met playstation en op hun advies een DMZ verbinding opgemaakt, echter zonder resultaat. Ook heb ik contact gehad met mijn provider, zijn zien geen fouten. Monteur is ook langs geweest en kan geen enkele fout constateren. Het bluetooth oortje heb ik vervangen zonder resultaat, bedrade headset zelfde probleem, kabels vervangen/verlegt zonder resultaat. Ik heb het probleem van de een op andere dag, voor zover ik weet.
Vorige winter voor het laatst gespeelt ( zomerstop ) en nu kan ik niet meer online gamen omdat ander spelers mij niet meer kunnen verstaan, het vreemde is dat ik hun wel kan verstaan! Wat is er aan de hand? Kan iemand mij AUB helpen!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga skypen ipv via de playstation. Is gratis en als je met vrienden zit kan niet oedereen je horen wat ik zelf wat prettiger vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk is het stopcontact niet geaard.
dit probleem heb ik gehad met mijn desktop headset.
misschien is het bij de playstation hetzelfde.

als ik mijn been op de computerkast legde, of de verwarming vast hield was het probleem voorbij.
misschien is dit bij jou ook het geval

http://www.goeievraag.nl/vraag/luide-bromtoon-microfoon-headset.177178