Hoe kan er een ander icoon staan als er toch beiden .MP3 is?

Ik heb heel wat muziek op me laptop staan. Alles is ook .MP3-muziek, maar er staan er een aantal tussen die niet het icoontje hebben met een muzieknoot, maar ook een video icoon op de achtergrond. Hoe kan dat, terwijl het gewoon .MP3 is net zoals de rest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mp3's die gebruik maken van een ID3v2 tag ondersteunen daarbij o.a. embedded images Op het moment dat er een afbeelding opgegeven is krijg je die dus te zien ipv het standaard icoontje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blijkbaar heb je die zo gedownload met plaatje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mp3 bestanden bevatten een plaatje. Veelal is dat het plaatje van de albumhoes waar het nummer oorspronkelijk op zat. Windows media player en andere media players gaan soms ook zelf op zoek naar een foto van de albumhoes, afhankelijk van de instellingen.