Hoe verander ik de taal instellingen van sims 1 beestenboel? ik krijg nederlands niet te zien. Dringend hulp Verzocht.

Na de installatie van sims 1 en de uitbreiding's op vakantie krijg ik in het opstart scherm alleen de volgende talen te zien : englis deens en nog een paar talen, Alleen geen nederlands terwijl ik vroeger wel in nederlands speelde...
Dus vandaar mijn vraag hoe krijg ik die taal gewoon op nederlands?

Mvg,
Pieter

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb hem gewoon gekocht in de winkel bij de intertoys voor 5 euro destijds

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hiervoor zul je de "Nederlandse" versie moeten hebben. Ik neem even aan dat je deze versie niet legaal hebt verkregen. Standaard levert The Sims niet alle talen. Je uitbreiding is dus waarschijnlijk ook "The sims: Unleashed"

Je zult dus, op wat voor manier dan ook, aan een Nederlandse versie moeten komen.

Een andere mogelijkheid is zoeken naar "Dutch language pack" voor The Sims beestenboel/Unleashed.

Toegevoegd na 3 dagen:
Wat voor een windows (neem ik even aan) draait je pc/laptop?

Sims 1 is vrij "oud" en aangezien deel 2 & 3 alweer uit zijn kan het zijn dat vista/7 hem niet ondersteund.