Waar geeft Skype als ik contactpersonen wil toevoegen aan dat ik geen verbinding heb?

Als ik op Skype contactpersonen wil toevoegen komt er te staan: Het lijkt er op dat u geen actieve internetverbinding hebt. Controleer uw verbinding en probeer het opnieuw. Maar mijn internetverbinding werkt uitstekend. Heb ook al geprobeerd of hij het deed als ik de verbinding hersteld had maar dat werkte ook niet. Wat moet ik nu doen?

p.s. Kom niet met antwoorden als:
- Voeg gewoon via Facebook vrienden toe want ik heb geen Facebook account
- Probeer het nog eens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een antwoord hebt dan hou ik me daarvoor zeer aanbevolen. Heb nl. hetzelfde probleem terwijl er niets met mijn verbinding aan de hand is :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervelend he! Ik hoop dat iemand er wat op weet anders moet ik steeds iedereen gaan vragen om mij toe te voegen ;|