hoe ga je online op gta 4?

ik heb gta 4 en als je op je mobiel gaat staat er online en dat werkt bij mij niet wie weet hoe ik online kan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Via je mobieltje van het spel, daar zit een optie voor multiplayer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je iets in je opties van het spel veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, dat gaat helemaal vanzelf!
Zoals je het nu doet zou je online moeten kunnen. Waarschijnlijk ben je niet aangemeld bij het playstation network. Meld je aan, dan is het waarschijnlijk verholpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je een xbox hebt: Heb je wel xbox live gold? Dat kost namelijk geld.