waarom maken de providers het je zo moeilijk om te vergelijken? (thuis providers, niet mobiele providers)

een aantal providers geven prijs per maand, anderen prijs per jaar, anderen prijs per 2 jaar.
en bij een aantal moet je appart zoeken voor aansluitkosten en activeringskosten.
of bij sommigen moet je per tv een extra bedrag bijbetalen.
en bij weer andere providers zitten er beperkingen op de modem/router (wachtwoord van je wifi mag je niet wijzigen).

weet iemand een duidelijk overzicht om glasvezel providers te vergelijken.
waar je dan in kan vullen welke zenders je wilt, welke internet snelheid en dat je onbeperkt wilt kunnen bellen.
en dat er dan een overzicht wordt getoond van welke paketten hieraan voeldoen.

ik heb hier de mogelijkheid uit kpn, xs4all, vodafone, concept ict en lijbrandt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lage transparantie = hoge inkomsten voor dure providers.

Het beste antwoord

Je kunt hier even gaan kijken, ik weet nl niet waar je woont:

http://www.breedbandwinkel.nl/glasvezel-internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou op www.glasvezel-vergelijken.nl of op www.reggefiber.nl kunnen kijken.