Hallo, ik heb ff een vraagje Ik kan op mijn laptop Taakbeheer niet openen hoe wel??

als ik CTRL+ALT+DEL indruk staat er geen ''taakbeheer'' in het rijtje, ook als ik met de rechtermuisknop op de taakbalk klik hoe kan ik het dan wel openen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
misschien handig er bij te vermelden welke Windows je gebruikt, en of je op een admin account zit.

Antwoorden (2)

stap 1: Klik linksonder op de windows logo
stap 2: typ bij zoeken: taakbeheer.
stap 3: als het goed is zie je nu: actieve processen in Taakbeheer weergeven staan.
stap 4: Klik erop, als het goed is zie je nu taakbeheer verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CTRL+SHIFT+ESC zal het wel doen, heel handige sneltoetscombinatie.