Nou nee hoor, ze worden bij bosjes verkocht. Verwacht echter niet dat je met de i7 lekker kan gamen op de laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je op een Intel i5 beter gamen
het is zeker overkill want met je videokaart wordt de hele zaak begrens
je zult er nooit mee kunnen game zoals op een normale game pc
maar als je hem kan krijgen zou ik hem zeker kopen dan kun je er zeker nog jaren mee toe met het oog op nog meer windows versie
maar ja ik heb nog een simpele intel core duo en zelf die draait lekker als je het beperkt tot internet en filmpjes.
capthavoc
12 jaar geleden
Volgens mij is er niet echt iets als 'te snel'. Je windows en de meeste programma's zullen er waarschijnlijk uitstekend mee draaien, maar het opstarten van je pc gaat niet veel sneller, dat hangt meer af van je harde schijf.
Zoals de personen hiervoor zeiden kun je met een i7 alleen niet echt gamen op je laptop. Je kunt op zich wel games spelen op een laptop, alleen zijn laptops met een goede videokaart nogal duur. Voor een hoop minder geld heb je een desktop die de games ook vloeiend draait.

Kort samengevat: Nee, het is gewoon lekker snel :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet voor jezelf altijd nagaan waarvoor gebruik ik de pc/laptop.

ga je alleen maar beetje internetten en office bestanden typen is de i7 wel een beetje overkill maar ben je wel beter voorbereid op de toekomst.

wil je veel multitasken dan is de i7 echt een uitkomst.
Ook bij zwaardere programma's is het wel makkelijk een i7 onder de motorkap te hebben.

En ondanks dat je idd niet de resultaten haalt van een desktop pc is op een laptop best te gamen mits er dan ook een leuke videokaart in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja (d.d. 14/11/2011)