Hoe fix je "input not supported"?

Ik heb onlangs een pc aangeschaft, deed het prima en alles. Heb toen een antivirus programma genaamd panda gekocht, die gaf aan dat ik het programma eset security moest verwijderen. Ik heb eset toen verwijderd en de computer opnieuw opgestart. De computer start heel normaal op, alleen daarna komen er allemaal onbekende opdrachten in beeld die ik een computer nooit heb zien doen. En na deze lijst voltooid te hebben geeft het scherm aan, input not supported. Nu hoop ik dat iemand weet hoe ik dit eventueel zou kunnen oplossen? Voor ik eset verwijderd heb, nooit problemen gehad. Het schijnt dat je de resolutie moet veranderen, maar heb geen flauw idee hoe aangezien ik niet in de computer kan komen.

Specificaties: Windows 7, Acer beeld scherm, MP computer(nog geen week oud), heb nergens aan gesleuteld bij de videokaart.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

Eset is al een antivirus programma. Dat heb je dus verwijderd en Panda, een tweede antivirus programma, erop gezet. En dat geeft problemen. Ga bij opstarten van de computer naar de veilige modus en verwijder beide programma's. Daarna opnieuw opstarten, eventueel met behulp van de win7 schijf. Dan moet eea het weer doen. Lukt opstarten helkemaal niet, start dan op mbv de win7 schijf. Maar ga naar de veilige modus.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De computer opstarten in de veilige modus
Als u in de veilige modusWindows start, wordt het programma gestart met een beperkte set bestanden en stuurprogramma's. Er worden in de veilige modus geen opstartprogramma's uitgevoerd en alleen de basisstuurprogramma's die nodig zijn om Windows te kunnen opstarten, worden geïnstalleerd.

1) Verwijder alle diskettes, cd's en dvd's uit uw computer en start uw computer vervolgens opnieuw op.
Klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op de pijl naast de knop AfsluitenAfbeelding van de knop Afsluiten en klik vervolgens op Opnieuw opstarten.

2) Ga op een van de volgende manieren te werk:

Als er slechts één besturingssysteem op de computer is geïnstalleerd, houdt u F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw opstart. U moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Als het Windows verschijnt, moet u wachten totdat de aanmeldingsprompt van Windows verschijnt, de computer uitschakelen en opnieuw starten en het vervolgens opnieuw proberen.

Als er meerdere besturingssystemen op uw computer zijn geïnstalleerd, gebruikt u de pijltoetsen om het besturingssysteem dat u in de veilige modus wilt starten te markeren en vervolgens drukt u op F8.

3) Klik op het scherm Geavanceerde opstartopties, gebruik de pijltoetsen om de gewenste veilige modus te markeren en druk op Enter. Voor meer informatie over opties raadpleegt u Geavanceerde opstartopties (waaronder de veilige modus).

4) Meld u op de computer aan met een gebruikersaccount met administratormachtigingen.

Als de computer zich in de veilige modus bevindt, worden de woorden Veilige modus in de hoeken van het beeldscherm weergegeven. Als u de veilige modus wilt afsluiten, start u de computer opnieuw op en vervolgens laat u Windows opnieuw opstarten.

Acer klantensupport online;
Melding Input Not Supported op het scherm
Waarom geeft mijn monitor de melding Input Not Supported weer?

De monitor of projector kan Input Not Supported weergeven als een resolutie of een vernieuwingsfrequentie is gekozen die het apparaat niet ondersteunt. Het is raadzaam om de resolutie terug te zetten op de oorspronkelijke resolutie met een vernieuwingsfrequentie van 60Hz.
Hopelijk succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, ik kwam op precies dezelfde Acer-site terecht. Volgens mij heeft het probleem niets te maken met de verandering van anti-virussoftware, maar is er per ongeluk iets in de beeldscherminstellingen veranderd. Bij Win7 zul je dat (net als in Vista) waarschijnlijk kunnen veranderen via Persoonlijke instellingen > Beeldscherminstellingen. Wel opstarten in veilige modus!
Pieter2011
12 jaar geleden
Nog een kleine aanvulling: voor het verwijderen van sommige antivirussoftware (zoals Norton en Eset) kun je een speciale uninstaller downloaden. Voor Eset vind je die hier: http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN2289 (Let op: voor Windows 7 moet je verder naar beneden scrollen!!!)