Wat is het doel van minecraft skyblock 2.1 ?? waar moet je heen >?

ik weet het eerstesand eiland
maar wat is het doel ?
wat moet je bereiken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Het doel is om te overleven maar je kan uiteindelijk ook naar het vaste land als je een hele grote brug maakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het doel is overleven zonder dood te gaan, of het verliezen van teveel bruikbare spullen. Op het forum topic van Minecraft staan allerlei achievements die je kan proberen te voldoen. Dit is extra leuk!