Hoe kan ik mijn mail doorsturen?

Op mijn stage kan ik op de computer inloggen met mijn eigen naam en wachtwoord en als ik dan outlook open, kan ik mijn mail bekijken. Ik heb een eigen mailadres gekregen daar. Nu ben ik maar 3 dagen in de week op stage en kan de andere 4 dagen die mail dus die bekijken. Mijn prive-mail bekijk ik via hotmail. Is er een mogelijkheid dat ik mijn stage-mail kan laten doorsturen? De mail op mijn stage opent automatisch, ik weet het wachtwoord er niet van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan alleen via de werkgever geregeld worden. Als het de bedoeling is dat jij ook buiten werktijd die mail leest, dan geven bedrijven aan hun werknemers de mogelijkheid om van thuis uit op de mail van het bedrijf in te kunnen loggen. Maar normaal weet je dan ook het wachtwoord van dat e-mailadres. Dus vermoedelijk wordt van jou alleen verwacht dat je in werktijd daar mee bezig bent.
Amadea
12 jaar geleden
je zou kunnen kijken bij de instellingen van outlook, zie de link http://office.microsoft.com/nl-be/outlook-help/mijn-berichten-automatisch-doorsturen-naar-een-ander-e-mailaccount-HA010227668.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de mail doorsturen naar je hotmail. Je kunt ook mails als bijlage in een mail versturen, maar ik weet niet of hotmail ze dan kan lezen.