Kan ik mijn briefpapier gebruiken in Hotmail?

Ik heb een eigen bedrijf en wij hebben dus ook eigen briefpapier.

Als ik nu een mail naar een klant verstuur (via hotmail, onze website is nog onder constructie), kan ik dan mijn officiele briefpapier gebruiken als achtergrond?

Dus logo etc? Of moet ik dat apart invoegen?
Kan ik de brief "gewoon" op het papier typen?

Ik heb het papier niet als bestand op mijn pc. Dat ligt bij de ontwerper.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik tijdelijk een gmail account nemen (staat veel ook professioneler dan hotmail) want daar kun je ook een "Handtekening" maken die standaard onderaan je mail komt; je kunt in die handtekening je bedrijfslogo en alle bedrijfsgegevens zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Hotmail kan je alleen je afzendergegevens standaard er aan toevoegen, niet je eigen huisstijl. Wordt dan toch als bijlage toevoegen.