HP Pavilion G7 1135-SD goeie laptop?

Hallo, ik heb bijna mijn besluit genomen om een HP Pavilion G7 1135-SD te kopen (zie link) maar is hij goed genoeg om te kunnen branden met Dual-Layers en goed genoeg om GTA San Andreas te spelen? ik heb het niet over "Heavy Gaming" zoals GTA 4.

Link: http://www.kieskeurig.nl/laptop/hp/pavilion_g7-1135sd_ls562ea/specificaties/966251/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hem zelf ook en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben! Die van mij staat belachelijk vol, maar werkt als een trein!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En werkt hij ook goed met wat oudere games zoals GTA San Andreas? of werkt hij ook goed bij: Hyves Games/Habbo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb San Andreas er op staan en die werkt gewoon goed! Alleen de kwaliteit van de beelden in het spel zijn wat minder maar dat ligt niet aan de laptop maar aan de maak van het spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik (de graphics beetje k*t) maar hij doet het dus!
Bedankt!
(even wachten voordat ik je als beste vraag kan zetten)