Dat is volgens mij niet mogelijk in de webshop ,alleen in de winkels zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bol.com kun je ook met VVV-bonnen betalen, hoe dat daar in zijn werk gaat lees je hier:
http://www.bol.com/nl/m/business-to-business/cadeaubon-derden/index.html

Ik kan me voorstellen dat Dixons een soortgelijke constructie heeft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hmmm.. ik heb even de site van de VVV Cadeaubon erbij gezocht, maar Dixons staat niet tussen de webshops die VVV-bonnen accepteren, dus ik vrees dat je dan maar naar een echte Dixonsvestiging moet gaan.