Nee hoor dat is niet slecht, een pc is ervoor gemaakt om aan te staan. Maar wanneer je voor langere tijd afwezig bent kun je hem beter uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Voor zover ik weet kan het geen kwaad om je pc even aan te laten staan. Ligt er natuurlijk aan hoe lang 'even' is, als je voor een lange tijd afwezig bent zou ik je pc wel uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de PC altijd even geforceerd in de slaapstand zetten. Een druk op de Shift toets maakt de PC weer wakker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe je dat? (die slaapstand bedoel ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij windows 7: start indrukken. Dan zie je het pijltje naast Afsluiten. Druk je daarop zie je onderaan de optie Slaapstand; druk daarop en beweeg de muis niet meer (anders komt de PC weer uit de slaapstand). Bij de andere versies van Windows gaat het net zo; je doet net zoals je de computer wilt afsluiten, maar kiest dan de slaapstand.
nee dit is niet slecht en hier zijn computers ook op voorbereid doormiddel van schermbeveiliging en automatische standby modes die ingaan als de computer een tijd niet wordt gebruikt.
in bedrijven staan vaak ook computers die soms voor niks aanstaan.
alleen bespaar je wel electriciteit en is het eigenlijk net zo makkelijk om hemff uit te zetten, maar nee het kan geen kwaad wat betreft de computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In bedrijven staan de computer 's nachts aan om onderhoud en updates uit te voeren. Doen ze dit overdag dan stoort het de normale werkzaamheden. Dus de computers die staan aan niet voor niets. Verder is je antwoord goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xopos er zijn niet elke dag updates hoor, -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Backups worden meestal wel iedere nacht gemaakt. En daarom staan de servercomputers bij bedrijven vaak wel 's nachts aan.
Het kan vervelend voor je aflopen als in die tussentijd iemand anders op jouw pc kan gaan zitten rommelen. Het beste kan je 'm dan wel even met een wachtwoord in de sluimerstand zetten.
Amadea