Is dit een goede laptop?

http://www.bartsmit.com/asus-laptop-a-53
Ik wil hem vooral gebruiken om te internetten, skypen en games te spelen, niet zoals GTA 4 maar GTA San Andreas, Is dat voor GTA SA geschikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die laptop is prima voor GTA SA.
er is 1 maar: hij is misschien wat traag: hij is aan de oude kant.
Je zou je misschien willen afvragen of je geen duurdere wil kopen, zodat je straks ook de nieuwere spellen kan kopen.
maar dat moet je zelf weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus hij is goed genoeg voor SA? dan is het goed
Ik heb een xbox voor de betere spellen maar ik vond een laptop ook wel handig :D

Andere antwoorden (1)

ik zou zelf nooit een laptop bij bart smit kopen, op andere sites zijn ze veel goedkoper denk ik, de processor is traag, en wat je al eerder las, hij heeft geen goede videokaart voor 'heavy gaming' .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb een xbox voor die spellen, wou alleen GTA SA op mijn laptop zodat ik online kan, dat kan niet op de xbox met GTA SA