Dringend! Hoe krijg ik m'n Word-bestand weer terug?

Net heb ik een Word-bestand opgeslagen, net voordat ik ging eten, onder een naam.
Nu staat de naam er nog wel als ik hem open, maar het document is leeg.
Hoe krijg ik de tekst weer terug die erin stond??

Recuva helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

rechtermuis klik op het bestand- eigenschappen- vorige versies.

Aangezien je het bestand pas hebt aangemaakt weet ik niet of het zal werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke versie van office gebruik je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2007, maar het gaat waarschijnlijk om de pc. In dat geval win7