1. Selecteren: klik op 'Selecteren' in het menu ( het gestippeld rechthoekje bovenaan). Klik linksboven de tekst die wilt spiegelen, en hou je muisknop ingedrukt. Maak zo, met ingedrukte muis, een rechthoek om de tekst.

2. Spiegelen: naast 'Selecteren' staat 'Draaien'. Als je daarop klikt, kun je 'Horizontaal spiegelen' kiezen.

Als je de hele afbeelding wilt spiegelen, hoef je niet eerst te selecteren. Anders wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

afbeelding
spiegelen/draaien
staat gewoon in het menu
capthavoc
12 jaar geleden
Het ziet er bij mij iets anders uit omdat ik een oudere versie van Paint heb, maar het werkt in principe nog steeds hetzelfde. Je klikt op Afbeelding, dan op Spiegelen/Draaien, en vervolgens op Horizontaal spiegelen.
Plaatje bij antwoord
Amadea