Waarom hebben hackers zo'n vreemde houding?

Als je op internet iets opzoekt over hacken krijg je over het algemeen hetzelfde verhaal: dat je niets aan ze moet vragen, niet dit moet doen, niet dat moet doen. Waarom doen ze dat?

(Met alle respect naar de hackers)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn een beetje schuw voor de werkelijkheid.

Het beste antwoord

Hackers zijn voorzichtig. Ze zoeken vaak zelf ook dingen uit en steken er veel werk in. Daarnaast kun je het zien als een goochelaar: Als je zijn truc weet, is het niet leuk meer. Met andere woorden als iedereen het kan, is het niet "stoer/leuk of nuttig" om te kunnen hacken!

Toegevoegd na 7 minuten:
Na een reactie zal ik even toevoegen: Hacken is strafbaar (In het algemeen). Daarnaast schend je vaak privacy-wetten en de copywright!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank, heb je een punt! Even Bewerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk! En nog bedankt voor het advies! ;)

Andere antwoorden (1)

Dat kan meerdere oorzaken hebben, of een combinatie van zijn:
- Hackers krijgen vaak veel dezelfde, vaak eenvoudige, vragen.
- Hackers willen niet teveel aandacht krijgen, omdat hetgeen waar ze mee bezig zijn niet altijd legaal is.
- Hackers zijn niet altijd de sociaal vaardigste personen (niet per definitie).

Je bent niet heel duidelijk in wat je bedoelt met hackers. Je hebt allerlei soorten hackers. Hackers die bv. de iphone hacken hoeven niet persee illegaal bezig te zijn.
Je hebt ook hackers die in andermans computer inbreken met kwade bedoelingen. Daar heb ik geen respect voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+