is er een spel voor je pc waarbij je een atractie kan besturen?

Bijv carierre, van bestuurder tot ontwerper ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg het eens uit in een voorbeeld. Een attractie is meestal niet te besturen, die zet je aan of uit, niet echt spannend genoeg om er een spel van te maken lijkt me. Een auto bestuur je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals bijv een achtbaan besturen beugels doen etc storingen verhelpen

Het beste antwoord

Ja, het is niet heel veel bijzonders, maar het is wel grappig. Er zijn alleen geen echte spellen hiervoor. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bedoel je iets als Roller Coaster Tycoon? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is alleen ontwerpen ik bedoel echt besturen zoals beugels regelen enzo storingen etc...