Hoe kan het dat mijn moeder nog mijn nickname & status& fotowijziging nog steeds kan zien terwijl ikhaar geblokkeerd heb op msn? dat hoort toch nie ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

moeders kunnen alles,wist je dat dan nog niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Daar verbazen mijn kids zich ook regelmatig over :-) (minnetje is dus niet van mij).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die min is misschien omdat het geen echt antwoord op de vraag is?
Maarre..moeders denken wel dat ze alles kunnen,kinderen kunnen ook veel ( verbergen),haha!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou moeders kunnen niet alles hoor,, kunnen ze dan alle talen vloeiend spreken ?! Nou denk het niet hoor ;)
je hebt er geblokkeerd en verwijderd op msn, maar waarschijnlijk niet op je live profiel! www.live.com (verbonden aan msn)