Gaat mijn Smartphone om 0.00 uur uit zichzelf een uur terug?

Ik heb hem nodig als wekker!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt om 3:00 uur?

Het beste antwoord

Niet om 0.00 maar om 3.00( wintertijd) gaan alle Smartphones automatisch een uur terug.
Daar hoef je niets aan te doen,dus je wekker zal vanzelf op de goede tijd afgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook niet altijd zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland1995
Smartphones wel hoor.
Misschien kun je beter gaan minderen met je vele( vaak) nietszeggende reacties.

Andere antwoorden (4)

Nee, je kan hem het best voor je gaat slapen hem al een uur terug zetten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een smartphone gaat over het algemeen altijd uit zich zelf op de nieuwe tijd staan.
De wekker zal daarom gewoon op de tijd afgaan die jij hebt ingesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wat modernere smartphones met gps en internet enzo gaan uit zichzelf wel een uur achteruit dus zet je wekker gewoon goed op het tijdstip dat je op moet staan.

Zelfs als het mislukt ben je 1 uur te vroeg wakker dus heb je alle tijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de meeste smartphones gaan uit zichzelf een uur achteruit. Dit komt omdat je de tijdszone hebt ingesteld bij het instellen van de tijd.