ik heb een s4 kaartje(super card ds one ofzoiets) ik wil graag pokemon black downlodoaden, ik heb het al een keer geprobeerd maar dat lukte niet help?

ik snap er niet heel veel van dus
wat extra uitleg is misschien handig?
ik heb dus zown kaartje hij is wit
en er staat op ''super card ds one ''
for nds&ndsl ofzo?? daarin zit dus sown mini sd
als ik hem op start staat er op het bovenste beeldje
gamewebwinkel.nl, en dan krijg ik een soort overzichtje van de spelletjes... maar ik heb al een keer pokemon black gedownloaad maar die zag ik niet staan???
ik heb het meerde keren geprobeerd met andere sites
of white&black bij elkaar... maar ik heb hier dus geen enkel verstand van help????
ik weet niet waar ik het moet downloaden
en hoe???
ik heb het ook eens geprobeerd via utorrent
maar dat werkte ook niet....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar iemand toe die er wel verstand van heeft en vraag daar uitleg. Je hebt toch wel vrienden of vriendinnen die ook zo'n kaartje hebben? Of gebruik hier de zoekknop, want deze vraag is al vaker langs geweest.

Antwoorden (1)

Als je het met een torrent download en je pakt hem uit naar je kaartje doet hij het vaak niet, probeer gewoon een andere torrent!