kan ik met een ps2 online spelen zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb nu al heel lang een ps2 en nu hoor ik dat je online kan spelen kan iemand mij uitleggen hoe dat moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Antwoorden (1)

Je moet eerst een Network Access Disk verkrijgen door je te registreren op www.ps2registration.com. Eventueel kun je ook de registratiekaart invullen en opsturen die bij je console is geleverd.

Dan wordt er een Network Access Disk naar je opgestuurd. Je Network Access Code staat op de achterkant van het registratieboekje van je console en ziet er ongeveer zo uit: 1234567-8912345.

Als je PlayStation 2 geen ingebouwde netwerkaansluiting heeft, moet je een externe netwerkadapter (Ethernet) (voor PlayStation 2) aanschaffen.

De Network Access Code zit dan bijgevoegd bij de Network Access Disk en de netwerkkabel. Ook model- en serienummer van je PlayStation 2 heb je nodig.

Deze nummers zijn te vinden op je console. Je hebt beide nummers nodig bij je registratie. Als je een PlayStation 2 hebt met een externe netwerkadapter (Ethernet) (voor PlayStation 2), kun je deze gegevens het beste opschrijven voordat je de netwerkadapter aansluit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie uitleg, heb niks meer toe te voegen +