De liedjes heb je als het goed is opgeslagen in een bepaalde map op je computer.

En als het goed is, komt er ook een bepaalde map tevoorschijn wanneer je de mp3-speler aansluit op je computer (verwisselbare schijf).

Wat je doet is de liedjes kopiëren uit de map op je computer, en weer plakken in de map van je mp3-speler (verwisselbare schijf dus).

En wanneer je niet weet hoe je moet knippen en plakken: probeer de rechtermuisknop dan eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MP3 speler aansluiten op je computer (word verwisselbare schijf,(I,E etc.)onder mijn computer daar op klikken om te openen.Map waarin de MP3 zich bevinden openen (tegelijk).Met linkermuisknop ingedrukt houden slepen naar de (verwisselbare schijf) word dan gekopieerd daarheen. SUCCES